Sari la conținut

Autodiversificarea: 30 de alimente pe care bebeluşul le poate consuma fără dinţişori

Diversificarea este cunoscută de toate mămicile. Dar autodiversificarea? Chiar şi cele care nu ştiu exact ce reprezintă, cu siguranţă  o practică. Autodiversificarea presupune să laşi pur şi simplu copilul să se hrănească singur. Ea este foarte bună pentru bebeluși, iar mama trebuie să aibă încredere în abilitățile celui mic de a mânca singur, în ciuda temerilor sale. Sub atenta supraveghere a unui adult, nimic rău nu se poate întâmpla!

►Citeşte şi Sfaturi pentru autodiversificare usoara

►Citeşte şi Autodiversificarea: alimente pe care bebelușul le poate mânca singur, în funcţie de vârstă

Mai mult, autodiversificarea trebuie încurajată, mai ales că este mult mai interesantă pentru bebeluș decât forma clasică de diversificare, cu piureuri de fructe sau de legume. Dar ce alimente pot consuma singuri bebeluşii, mai ales dacă nu au dinţişori?

  1. capsuni
  2. pepene roşu şi galben
  3. afine
  4. mure
  5. banane
  6. avocado
  7. nectarine
  8. piersică
  9. mango
  10. rosii
  11. cartofi sub forma de piure
  12. mazare
  13. porumb dulce
  14. fasole
  15. broccoli
  16. conopida pisate
  17. somon
  18. cod
  19. eglefin
  20. carne de pui
  21. paste
  22. mamaliga
  23. cous cous
  24. orez
  25. fidea
  26. branza
  27. orez expandat
  28. omleta
  29. iaurt cu fructe
  30. prajitura de morcov

Sursa foto: Free pik

Articole relationate
Top 10 frici ale mamelor

Top 10 frici ale mamelor

Noi, femeile, după ce devenim mame, activăm rapid și pachetul de frici, pe lângă toate lucrurile bune pe care le trăim. E normal, e vorba de instinctul de apărare a...

Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter
    Life.ro

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!

    Evenimente Bucureşti