Sari la conținut

Regulament de folosire sectiune intrebari si raspunsuri

Sectiunea de intrebari si raspunsuri a fost creata cu scopul de a veni in ajutorul mamelor atunci cand au o problema, o neliniste sau o intrebare legata de copii si familie. Pentru ca iubim toti copiii, nu? si am vrea ca toti sa fie sanatosi si fericiti.

Nu este un forum. Nu este un grup de discutii. Sunt suficiente pe internet si isi fac foarte bine treaba. Aici accentul nu se pune pe socializare, ci pe ajutorul pe care il poti da, prin experienta pe care o ai. 

 

Din aceasta cauza nu isi au locul in cadrul sau:

- intrebarile nerelevante: Buna  dimineata, nu-i asa ca e o zi minunata? sau Ce ati mancat astazi?

- raspunsurile din doua cuvinte. Daca tu crezi ceva trebuie sa argumentezi si de ce. Cel care a pus intrebarea nu poate sa ghiceasca ce gandesti.

- raspunsurile de aprobare - Ai raspuns foarte bine, X. Pentru a va arata aprobarea aveti un buton de Like. Sau, daca voi ati pus intrebarea, o steluta prin care marcati raspunsul ca fiind favorit. In acest fel va aratati mult mai mult aprecierea pentru cea care a daruit din timpul si experienta sa. In plus, si altii interesati de subiect primesc o informatie valoroasa.

- raspunsurile care nu aduc nimic - Nu mai am nimic de adaugat.

- raspunsurile intinse pe mai multe posturi. Sunt foarte greu de citit si de aceea trebuiesc limitate la situatiile strict necesare. In plus, cel care a pus intrebarea va primi un email la fiecare raspuns. Iar daca o mamica are o problema noi vrem sa o ajutam, nu sa o iritam, nu?

- raspunsurile care sunt formate exclusiv din lucruri copiate de pe internet - cea mai valoroasa este experienta voastra, ce conteza cu adevarat este ceea ce stiti voi. Oricine poate sa faca un search pe net. Daca va place mult un articol de undeva puteti pune un link catre el.

De fiecare data cand dati un raspuns va puteti pune intrebarea: Ceea ce am spus este intr-adevar de ajutor? Pot considera ca am facut un bine pentru un copil sau o familie?

 

Atunci cand adresati o intrebare, ca sa puteti primi raspunsuri relevante, este bine sa dati cat mai multe detalii. Astfel incat raspunsurile sa va poata ajuta. Intrebarile mult prea generale duc la raspunsuri la fel de generale sau nerelevante pentru ceea ce va intereseaza cu adevarat.

De asemenea, acordati atentie si categoriei in care incadrati intrebarea. Poate sunt si alte mame care se confrunta cu aceeasi problema si ne dorim sa gaseasca si ele informatiile care le intereseaza.

Observatie - desi este bine sa aveti cont, acest lucru nu conditioneaza cererea ajutorului. Puteti pune o intrebare si fara sa aveti cont si sa fiti logata. Este util insa sa treceti o adresa valida de email, astfel incat sa primiti atentionari cand vi s-a raspuns.

 

Haideti sa facem impreuna acest instrument cat mai util atat pentru noi cat si pentru mamicile si copilasii care pot beneficia in urma experientei noastre! 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
  • Alexandrina89

    Multumim, o sa tinem cont de aceste reguli.

  • gabitaion1

    de ce atunci cand raspund nu mi se acumuleaza punctele?unde ar trebui sa scriu raspunsul?

  • Alexandrina89

    cred ca e din cauza ca acum pt ca un raspuns sa fie punctat tb sa aiba minim 250 caractere pt ca se luau prea multe puncte pe raspunsuri monosilabice,sau cate un cuvant in raspuns si nu numai. E binevenita regula pentru ca deja nu se mai era corectitudine. Si vezi sa bagi codul de fiecare data.

  • Alexandrina89

    Am o intrebare: este corect sa despartim un singur raspuns, o fraza mai exact, in 2 mesaje doar pt a castiga mai multe puncte?

    Si cum ramane cu raspunsurile formate din strict copy-paste?

  • Anca82

    Se pare ca redactia ingaduie copy-paste. Sunt persoane care dau raspunsuri copy-paste, fara nici cea mai mica modificare. Nu e corect.

Trimite un comentariu
Sunt tătic necenzurat
Abonează-te la newsletter

adevarul.ro

click.ro
..

Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!