Sari la conținut

Tartine grecesti

Tartinele grecesti sunt delicioase si pot sa fie rasfatul tau din fiecare dimineata. Tartinele grecesti sunt o combinatie inspirata intre chifle proaspete si o salata greceasca cu "de toate". Chiflele absorb sucul dulce, picant din salata ceea ce este farmecul secret al acestor tartine.

Inainte de reteta repetam crezul nostru in ceea ce priveste dieta femeilor cu burtica si bebe la purtator. Femeile insarcinate au nevoie de cantitati crescute de acid folic, fier, calciu, grasimi omega-3 si fibre, care joaca un rol important intr-o sarcina sanatoasa. Am ales retete care sa asigure, intr-o portie, cel puțin 15% din valoarea zilnica recomandata din una sau mai multe din aceste substante nutritive.
 
Pentru doua tartine grecesti ai nevoie de doua rosii coapte, taiate in bucatele, doi castraveti mici, taiati in felii subtiri, un ardei gras taiat in bucatele, o ceapa rosie mica tocata marunt, o lingura de telemea maruntita, o lingura de verdeata proaspata maruntita, o lingurita de otet balsamic si o lingura cu ulei de masline, sare si piper proaspat, o lingurita de mustar Dijon.



Amesteca toate ingredientele. Pune sare si piper si adauga uleiul, otetul si mustarul. Amesteca usor si umple cu jumatate din amestec gacoacea golita in parte de miez a unei chifle care a stat doua minute in cuptor.

Poti adauga in amestecul de legume carne de pui la gratar sau facute la cuptor, peste sau carne de vita. Poti sa folosesti foarte bine si lipii, pe care sa le umpli cu acest amestec. Este la fel de bun.

O tartina are 200 de calorii, 12 grame de grasimi, 34 g de glucide; 7 grame de fibre, 8 grame proteine​​. Contine vitamina C, vitamina A si acid folic.


Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    adevarul.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!