Cum scapi de burta dupa nastere

Autor: Ignat Otilia | 06.09.2011 | Afisări: 10740 | Comentarii: 0

Cum scap de burta dupa nastere este una dintre cele mai frecvente intrebari ale proaspetelor mamici. Nu doar burta este o mare problema, ci si grasimea abdominala si cea depusa, in timpul sarcinii, pe coapse si fese. Toate femeile care au nascut trebuie sa stie ca procesele din cursul sarcinii oricat de rapide si spectaculoase au fost s-au desfasurat pe parcursul a noua luni de zile. In consecinta recuperarea nu se poate face de pe o zi pe alta, fiind nevoie de putina rabdare si de putina ingaduinta fata de propriul organism.

Al doilea lucru pe care proaspetele mamici trebuie sa-l stie este ca este normal sa ai burta dupa nastere, dar ca aceasta se retrage complet in doua, trei luni. Daca ajuti putin, evolutia normala a organismului tau, poti scapa de burta dupa nastere chiar mai repede.

Uterul care a ajuns la dimensiuni apreciabile pe parcursul celor noua luni de sarcina are nevoie de circa doua, pana la patru saptamani pentru a reveni la dimensiunea normala. Dupa acesta perioada o parte din problema este rezolvata. Raman pielea lasata, musculatura moale si depunerile de grasime. Solutia pentru toate acestea este reevaluarea alimentatiei. Dar aceasta nu inseamna o dieta stricta, drastica si agresiva, pentru ca organismul nu este capabil sa faca fata unei cure de slabire, mai ales daca alaptezi. In plus, ai nevoie de energie, pentru a putea face fata noilor sarcini pe care le presupune statutul de mama, astfel ca infometarea nu numai ca nu este o solutie, dar este si total contraindicata.

Solutia este o dieta echilibrata. Regula de aur este sa mananci alimente sanatoase si sa te concentrezi pe anumite alimente cum sunt cele bogate in proteine, adica carnea si pestele , dar si pe legume si fructe, lactate si semintele bogate in grasimi sanatoase. Uita de carnea procesata, de prajeli si dulciuri.

Esentiala este si miscarea fizica. Pentru inceput mersul pe jos este suficient si extrem de util. La o luna dupa nastere poti incepe si exercitii mai serioase. Pilates si Yoga sunt cele mai utile. Trebuie sa stii ca tot asa cum iti este interzisa o dieta drastica iti sunt interzise si antrenamentele dure. Exercitiile care tonifica musculatura abdominala sunt utile, doar daca sunt facute cu blandete. Nu uita de exercitiile Kegel, extrem de utile daca sunt practicate constant. 

Masajul este o solutie ideala. Iar pentru asta nu este nevoie sa mergi la un salon. O poti face tu singura, pentru ca vorbim despre masajul abdomenului sau partenerul tau. Cele mai bune miscari sunt cele de rulare. Tehnica este foarte simpla. Prinde intre degetul mare si restul degetelor pielea de pe abdomen, apoi  fara a o elibera, ruleaza pielea de sus in jos si de jos in sus. Procesul devine foarte eficient daca folosesti o vrema hidratanta sau un ulei de corp. Ideal este ca masajul abdomenului sa fie facut cel putin in doua reprize zilnice. Daca ai rabdare si daca dovedesti perseverenta, rezultatele apar in cateva zile, scrie Zone Regime.

Dovedeste ingaduinta fata de trupul tau, dar in acelasi timp mobilizeaza-te pentru a ajunge repede - asta insemnand doua-trei luni, la ceea ce erai inainte de sarcina.

5 bg Îmi Place

Comenteaza
Ultimele articole
x
Aboneaza-te la newsletter
Nu uita sa participi la concurs
No thanks