Sari la conținut

7 idei ca sa tii greutatea sub control in timpul sarcinii

Orice ai face, in sarcina te ingrasi. Si este normal sa se intample asa. Daca nu te-ai ingrasa este un semn rau. Una este insa sa iei 10 kg si alta sa iei 20. Asa ca, si din punct de vedere al siluetei trebuie sa fii foarte atenta la ce mananci. Uite 7 idei care te vor ajuta sa iti tii in frau acumularea de noi kilograme

 

1. Fara zahar

Renunta la dulciuri, dar nu numai atat, renunta si la alimentele care au mult zahar in compozitie. Daca te uiti pe etichete vei vedea cu uimire cum el apare in locuri unde nu te-ai fi asteptat, cum ar fi painea sau produsele lactate. Asta nu inseamna ca nu poti manca nimic 'bun': incearca fructe confiate - ele au un aport de zahar, dar au si nutrienti.

 

2. Doar cu cereale integrale

Carbohidratii sunt buni, ei iti dau energie, te tin in forma si iti dau senzatia de satietate. Deci nu este bine sa renunti de tot la paine, paste sau cartofi. Dar alege cerealele integrale. Este simplu sa iti iei paine neagra sau paste integrale. Si te vei obisnui imediat cu gustul lor pentru ca sunt foarte bune.

 

3. Multe fibre

Ca sa nu te ingrasi tare ai nevoie de o dieta cu multe fibre. Acestea ajuta digestia, dar si te impiedica sa mananci mai mult decat ar fi necesar. Pentru ca te ajuta sa simti ca esti satula. Fibre, dupa cum stii, gasesti din plin in legume si fructe. Pe cat posibil mananca-le crude, ca sa isi pastreze mai bine calitatile.

 

4. Multe proteine

De unde sa iti iei energia, cum sa faca fata corpul tau la toata munca pe care o are de depus? Cu ajutorul proteinelor, desigur. Fiecare masa ar trebui sa fie cat mai bogata in proteine. Stim ca proteine se gasesc in carne / lapte / oua, dar nu apela numai la ele. Mai apar in cantitate mare si in tofu, si in linte / fasole, si in avocado.

 

5. Seminte

O lingura de seminte peste o salata sau peste un iaurt aduc o imbunatatire nutritionala substantiala. Adica iti tin de foame si te opresc sa mananci imediat dupa masa altceva. Cel mai bun mod de a consuma semintele mari este dupa ce au fort tinute in apa o perioada. Ar fi o idee buna si sa le maruntesti cu ajutorul blenderului - asa sunt mult mai usor de digerat.

 

6. Fulgi de ovaz si fructe de padure

Ce au acestea doua in comun? Sunt printre cele mai indicate alimente atunci cand vrei sa slabesti. Au un aport de fibre mare, ajuta la reglarea tensiunii, caloriile sunt putine, iti intaresc imunitatea. Ar trebui sa le mananci zilnic.

 

7. Apa

Stii deja ca trebuie sa te hidratezi. Si sper din toata inima ca o faci. Uite inca un motiv in plus sa ai o sticluta cu apa in permanenta la tine din care sa tot bei: apa previne instalarea senzatiei de foame. Si, daca bei apa inainte de masa, cresc sansele sa mananci mai putin.

 

Nu te infometa daca vrei sa nu te ingrasi tare, mananca 5 mese pe zi, doar alege alimente cu multe fibre si proteine si putine zaharuri si carbohidrati rai.

 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!