Sari la conținut

Smoothie pentru doamne cu burtica: 4 retete delicioase si sanatoase

Acest gen de combinatii, in care sunt amestecte in blender, legume, fruct, iaurt lapte si alte adausuri (miere, ghimbir, migdale sau cereale) sunt ideale in dieta femeii insarcinate.

In primul rand aduc o cantitate mare de nutrienti, de la fibre si vitamine, pana la minerale, protiene, carbohidrati si grasimi. In al doilea rand se pregatesc foarte repede, daca ai ingredientele de care ai nevoie la indemana, sunt ideale la micul dejun sau la gustari si, nu in ultimul rand sunt foarte gustoase.

Iata cateva idei de smoothie pentru doamnele cu burtica.

Smoothie cu migdale. Pentru doua pahare ai nevoie de 200 de mililitri de lapte de migdale, lapte de soia sau lapte integral, doua banane mari, coapte, doua linguri cu varf de unt de migdale sarat, un sfert de lingurita de scortisoara. Amesteca laptele cu bananele in blener. Adauga untul de migdale dupa ce l-ai desfacut cu putin lapte. Adauga scortisoara. Omogenizeaza bine pana ce amestecul devine cremos. Decoreaza cu migdale prajite. In combinatie poti sa adaugi si o lingurita de pudra de ghimbir - taie greata si face face din acest somoothie un preparat ideal in primele luni de sarcina.

Poti sa folosesti banane congelate, iar laptele de migdale poate sa fie inlocuit cu iaurt sau lapte de vaca. Un pahar are 250 de calorii, si are calitatea de a te energia mai ceva decat o cana de cafea.

Unt de migdale gasesti in magazinele naturiste si este un aliment pe care merita sa-l consumi din cand in cand in timpul sarcinii pentru beneficiile lui nutritionale exceptionale.

Smoothie de banane cu avocado. Pentru doua pahare ai nevoie de 1/2 de avocado, 100 mililitri de suc de portocale proaspat, 100 de mililitri de suc de grapefruit proaspat, doua-trei linguri cu afine, capsuni sau zmeura (congelate), o banana mica, o lingurita cu miere. Pune totul in blender. Omogenizeaza bine. Foloseste bananele congelate si smoothie o sa fie cremos si revigorant. Poti pune sirop de artar in loc de miere, sau merge foarte bine si fara indulcitor. Poti pune in loc de afine congelate o lingurita de gem de afine. Adauga, daca vrei scortisoara sau putina vanilie naturala.


Ce mananci in timpul sarcinii

Smoothie de avocado. Ideal la masa de dimineata, ideal la gustari, ideal la cina. Se prepara cu doua, trei impulsuri, intr-un blender, si se savureaza pe indelete. Este foarte sanatos pentru doamnele cu brutica pentru ca aduce grasimi sanatoase, esentiale in timpul sarcinii.

Ca sa prepari un pahar mare de smoothie de avocado ai nevoie de o jumatate de avocado, o jumatate de mar, trei sferturi de cana de lapte (orice fel de lapte preferei - este foarte bun si cu lapte de vaca si cu lapte de soia sau de migdale), doua-trei linguri cu apa, cuburi de gheata (daca vrei), o lingurita cu miere. Pune toate acestea intr-un blender si omogenizeaza bine.


Smoothie de capsuni. Evident ca nu este nici o filozofie sa prepari un smoothie de capsuni, dar bucuria de a alege capsunile, mirosul lor proaspat, curat, culoarea perfecta, fac toata distractia. Smoothie de capsuni se poate face simplu cu iaurt subtire. Merge perfect si cu lapte dulce, dar cel cu lapte batut este mai bun.

Daca vrei un smoothie de capsuni care sa tina loc de mic dejun, indeal in perioada de sarcina, combina vreo 5-6 capsuni mari (proaspete sau congelate), o jumatate de banana, o lingura de fulgi de migdale si un pahar mic de iaurt. Daca vrei sa fie dulce pune si putina miere. Blendaruieste totul cu doua-trei impulsuri scurte. E tot ce-ti poti dori, pentru ca este un fel de nectar, care te unge si-ti dovedeste, daca mai aveai inca nevoie de dovezi, ca viata este frumoasa.

Poti pune lapte degresat in loc de iaurt, iar pe langa capsuni merge si o mana de afine. Delicios.


Alimente ideale in sarcina

Smoothie de zmeura cu suc de portocala. Un smoothie delicios se poate face doar din fructe. Ce-ti trebuie? Zmeura inghetata - patru linguri pline, doua piersici (proaspete sau din compot), o portocala mare. Mai poti adauga doua linguri de fulgi de ovaz integral, perfecte pentru a da consistenta acestui smoothie.


Pune zmeura in blender. Curata piersicile si taie-le, apoi presara-le peste zmeure. Stoarce protocala si adauga sucul de la aceasta in blender. Adauga fulgii de ovaz. Cand ai o pasta cremoasa inseamna ca smothie-ul este gata.
Toarna bautura in doua pahare inalte si savureaza. Se poate pastra la rece pentru 5-10 ore. 

Sursa: fitpregnancy.com

 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!