Sari la conținut

Alo, 116.111 - telefonul copilului

Numarul minorilor care suna la Telefonul Copilului pentru a reclama abuzurile la care sunt supusi creste de la an la an. Informatiile au fost facute publice cu ocazia Zilei internationale a acestui serviciu.

Cel mai mult, la Telefonul Copilului suna fetele cu varste cuprinse intre 13 si 15 ani. La celalalt capat al firului se afla un specialist care ii asculta pe copii si le da sfaturi.

Care sunt insa problemele pentru care copiii si tinerii apeleaza la acest serviciu? La intrebare a raspuns, citata de Mediafax, Catalina Florea, director executiv al Asociatiei Telefonul Copilului: "Principalele probleme pentru care copiii au apelat si apeleaza in continuare Telefonul Copilului sunt legate de relationarea cu parintii, relationarea cu colegii, prietenii, nevoia de comunicare, abuzul emotional. De asemenea, abuzul fizic. Exista insa si cazuri de automutilare si tentativa de suicid.

 

Aceste cazuri, in principal, apartin copiilor ai caror parinti sunt plecati in strainatate. Alte probleme sunt cele legate de incalcarea dreptului copilului la educatie si, nu in ultimul rand, vorbim si despre copii care solicita informatii despre prestatiile sociale, in ideea in care ar putea si ei cumva sa ajute familia.

In cursul anului 2012, statisticile fiind anuale, 140.000 de copii au apelat serviciul gratuit 116 111.

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    adevarul.ro

    click.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!