Sari la conținut

5 sfaturi despre cum să nu te îngrași (prea mult) în sarcină

‘Gena că gena, o înțeleg, dar ție nu îți vine să ronțăi ceva toată ziua?’
‘Ba da și chiar o fac. Zilnic’
 
 La Maria am luat 11 kg în 35 de săptămâni și 3 zile cât am fost gravidă, iar la Alexandru 9 kg în 34 de săptămâni și 3 zile. Iar acum, până la 26 de săptămâni am în plus 2 kg.
 Din punct de vedere alimentar fiecare sarcină a fost cu meniul ei propriu.
 La Maria am simțit nevoia de mult sărat, iar murăturile au fost baza. La Alexandru am mâncat găletușe de înghețată, iar acum se pare că micuțul este lacto-vegetarian pentru că nu îi prea place carnea.
 
 Sarcina poate schimbă organismul și ‘placerile’ culinare. Eu sunt o carnivoră convinsă dar în sarcini am avut parte de prea puțină, pentru cum eram obișnuită.
 De multe ori ‘negociam’ cu puiul din burtică și îi spuneam că acest ‘conflict de interese’ trebuie să ajungă undeva. Astfel că, deși știam că nu nu mă voi simți bine, uneori treceam peste dorința ‘colocatarului’ și mâncam ce voiam eu.
 
 Cum am procedat totuși să iau puține kilograme?
 
 1. Chipsuri/Rontaieli de gravidă 

În sarcină toateee gravidele simt nevoia să ronțăie des câte ceva. Este chiar indicat de medici, pentru că așa poți evita arsurile.
 Am ronțăit mereu câte ceva, dar am ales să fie ceva sănătos mereu: nuci (cam de 3, 4 ori pe săptămână), ‘chipurile de gravida’ de la TV erau legume crude (ridichile erau preferatele mele) dar și bețișoare din morcovi sau feliile de gulie cu un praf de sare.

(...)

Citește mai mult pe zanascutecel.ro

Sursa foto: Zana Scutecel

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!