Sari la conținut

Exercitii cu greutati in timpul sarcinii

Multi experti considera ca cele mai bune exercitii din timpul sarcinii sunt cele care tintesc direct musculatura, intrucat aceste miscari reduc riscul datorat slabirii naturale a ligamentelor in sarcina. 

In acest articol vom vorbi un pic despre beneficiile unor asemenea exercitii, despre masurile de siguranta necesare cand le faceti si veti vedea un video cu exemplificari de miscari pe care le puteti face si acasa.

 

Sa incepem cu beneficiile. Exercitiile cu greutati sunt recomandate pentru ca:

- va ajuta sa aveti mai putine probleme in timpul nasterii, dar si sa va recuperati mai repede

- reduc o mare parte din neplacerile sarcinii, cum ar fi constipatia sau durerile de spate

- va ofera o stare de spirit mai buna, dublata de mai multa energie

 

Masuri de siguranta

- nu folositi aparate fara indrumarea unui instructor competent

- nu folositi greutati mari. Greutatile de un kilogram, doua sunt mai mult decat suficiente

- nu exagerati: daca faceti zilnic cate 10 minute sunt suficiente. Daca alegeti sa mergeti la sala, atunci nu o faceti mai des de doua / trei ori pe saptamana 

- de cate ori simtiti ca ati obosit faceti pauza. Ritmul cardiac nu ar trebui sa fie mai mare de 140 de batai pe minut mai mult de un minut.

- nu trebuie sa va incalziti. Asa ca nu faceti exercitii daca va este cald si beti suficienta apa

- nu faceti activitati care necesita coordonare precisa sau care va supun unei presiuni, cum ar fi sa sariti

Mai multe informatii puteti gasi pe bodybuilding.com

 

Exercitii pe care le-ati putea efectua si acasa

Tineti cont de recomandari: nu faceti exercitii zilnic, nu trebuie sa faceti toate miscarile, o miscare se face de 10-15 ori.

 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    adevarul.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!