Sari la conținut

Super alimente pentru sarcină în timpul verii

Este foarte important ce mănânci în perioada în care eşti însărcinată. Aceasta este calea prin care te asiguri că bebeluşul primeşte toţi nutrienţii de care are nevoie. Şi, în plus, dacă eşti atentă ce mănânci, ai şanse mai mari să nu te îngraşi peste normal. 

Haideţi să vedem care sunt alimetele pe care ar trebui să le preferi

Ouă

Ouăle conţin proteine, fier şi grăsimi omega 3. Ele ar trebui mâncate în întregime, nu numai partea albă. Singura recomandare este să fie foarte bine făcute, întrucât altfel există un risc de îmbolnăvire cu salmonela.

Căpşuni

Un bol de căpşuni îţi va aduce tot necesarul de vitamina C. În plus, conţine fibre şi antioxidanţi. Doar că este posibil să aibă pe ele o cantitate mare de pesticide. Aşa că, dacă poţi cumpăra dintr-o sursă sigură este cu atât mai bine. La fel de bune sunt şi zmeura sau murele.

Spanac

Toate frunzele verzi sunt indicate în timpul sarcinii. Pentru că ele conţin o cantitate însemnată de folati de care sistemul neuronal al bebeluşului are mare nevoie. În plus, au şi o cantitate mare de fier. Pentru că acesta să fie mai bine absorbit adăugă în salatele tale şi legume cu vitamina C, cum ar fi ardeiul. 

Iaurt

Iaurtul îţi aduce o treime din calciul zilnic de care aveţi nevoie atât tu cât şi bebeluşul pentru oase sănătoase. Alege un iaurt simplu. Şi poţi adăuga în el fulgi de ovăz şi fructe sau seminţe, dacă vrei să aibă un gust mai variat şi mai multe proteine.

Somon

Este un peşte slab în mercur şi conţine acizii omega 3 de care ai atât de mare nevoie. Ocoleşte însă somonul afumat. Alege file pe care să îl pregăteşti bine, pentru a evita îmbolnăvirile cu bacterii. Încearcă să nu iei somon de crescătorie, întrucât în prezent se consideră că nu sunt buni pentru sănătate.

Seminţe de dovleac

Seminţele de dovleac conţin proteine, fier, magneziu şi acizi omega 3. Sunt foarte indicate dacă vrei o gustare. Merg foarte bine şi în salate sau cu iaurt.

Quinoa

Quinoa este o sursă perfectă de proteine. Ea conţine aceiaşi aminoacizi ca şi carnea. Mai are fibre, magneziu, vitamine, fier şi calciu. Se găteşte foarte uşor şi merge bine şi în salate. 

Unt de migdale

Nu ştii ce să mănânci la micul dejun? Atunci încearcă un sandviş cu unt de migdale. Se face la fel ca untul de arahide şi poate să fie consumat cu felii de măr, pus în iaurt sau în prăjituri. Este opţiunea perfectă atunci când simţi nevoia de ceva bun.  

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!