Sari la conținut

Cum poți să scapi de surplusul de piele după naștere, fără să apelezi la intervențiile chirurgicale

Din momentul nașterii, modificările hormonale fac ca uterul să se contracte și să revină la starea sa înainte de sarcină. Este nevoie de timp pentru a scăpa de pielea "înfiorătoare" de pe burtă. Dar cu efort și perseverență, revenirea la forma inițială nu este imposibilă.

Iată ce poți face să obții din nou an abdomen ferm, după naștere:

1. Mănâncă sănătos

Pielea ta necesită substanțe nutritive pentru a-și menține elasticitatea. Prin urmare, trebuie să ai suficienți nutrienți pentru ca pielea să rămână rezistentă și moale. Ai nevoie de o dietă echilibrată cu fructe, legume, proteine slabe și grăsimi. Consumul de alimente sănătoase poate ajuta și în alte câteva moduri:

  • Fructele și legumele precum broccoli, spanac și căpșuni, conțin vitaminele A și C. Vitamina A poate ajuta la prevenirea uscării pielii, în timp ce vitamina C ajută la producerea de colagen care oferă fermitate pielii.
  • Migdalele, semințele de floarea soarelui și alunele conțin grăsimi sănătoase. De asemenea, au vitamina E și antioxidanți care ajută la menținerea pielii sănătoase.
  • Portocalele, murele, căpșunile și zmeura promovează producția de colagen care ajută la întărirea pielii. Legumele precum salata, spanacul, roșiile, broccoli, morcovii, sfecla și ardeiul gras sunt, de asemenea, surse bune de colagen.
  • Alimentele bogate în zinc, inclusiv semințele de dovleac, năut, caju și ciuperci, de asemenea, pot ajuta la întărirea pielii.
  • Alimentele bogate în proteine, cum ar fi ouăle, legumele, laptele de soia, varza și quinoa pot tonifica mușchii.

► Citește și: Tu știi că trupul unei mame încă...

2. Exerciții fizice pentru a pierde în greutate treptat

Exercițiile fizice pot ajuta la obținerea fermității pielii prin întărirea mușchilor abdominali. Te ajută să slăbești, tonifică mușchii abdomenului și îți redimensionează corpul. Exercițiile fizice promovează, de asemenea, circulația, care îmbunătățește aprovizionarea cu oxigen la țesuturi și ajută la stimularea colagenului și a elastinei.

Rutina ta de exerciții poate include:

Exercițiile Cardio care ajută la tonifierea mușchilor abdominali prin arderea excesului de grăsime. Poți încerca mersul rapid, joggingul, mersul pe bicicletă sau înotul. Dar discută cu medicul tău despre cât repede poți începe să faci exerciții fizice după naștere.

Bicicleta, crunch-ul și ridicările de picior sunt unele dintre exercițiile pe care le poți încerca. Adăugă o variație antrenamentului, fie începând cu un exerciții cardio sau de rezistență. Încălzește-te și întinde-te înainte de a începe antrenamentul. Încearcă să schimbi tipurile de exerciții la fiecare două săptămâni, deoarece te poți plictisi cu aceleași antrenamente în fiecare zi.

► Citește și: Cum scapi de burtă. Gata cu scuzele
 
3. Respiră corect

Înainte de a te implica în orice exercițiu sau activități, corectează-ți rata de respirație. Înspiră adânc și lăsa aerul să-ți umple plămânii. Expiră lent pe gura pentru a goli plămânii.

► Citește și: De ce nu slăbesc? 9 posibile cauze

4. Păstrează-ți o gândire sănătoasă

Nu-ți pierde calmul dacă nu scapi repede de surplusul de piele de pe burtă. Este nevoie de timp și ai nevoie de o minte sănătoasă pentru a te concentra asupra acesteia. Implică-te în activități care te fac fericită.
 

  • Exersează respirația profundă și meditația
  • Ascultă muzica preferată
  • Joacă-te cu cel mic
  • Poți face unele activități în aer liber, cum ar fi grădinăritul.

Folosește timpul de somn al bebelușului pentru trage și tu un pui de somn. Un studiu de cercetare afirmă că proaspetele mămici care dorm mai puțin de cinci ore pe noapte au mai puține șanse să piardă din kilogramele nedorite, și au câștigat, de asemenea, o greutate suplimentară.

Concentrarea pe bunăstarea ta emoțională și mentală va contribui la bunăstarea fizică care este esențială pentru a începe să-ți lucrezi pielea de pe abdomen. Dar vei avea nevoie de răbdare pentru a obține rezultatele.

► Citește și: Odă corpului meu - mi-ai purtat, crescut și născut copiii. Îți mulțumesc!

5. Bea apă

Hidratarea promovează și menține elasticitatea pielii. Bea apă în mod regulat pe tot parcursul zilei. Aceasta reduce retenția de apă și arde calorii, ceea ce poate face pielea de pe abdomen să fie mai puțin vizibilă. Folosirea unui produs hidratant contribuie, de asemenea, la capacitatea de a strânge pielea.

► Citește și: 8 lucruri despre corpul meu pe care le-am descoperit după naștere și ce m-a ajutat să reintru în formă
 
6. Alăptează bebelușul

Alăptarea este utilă atât pentru tine cât și pentru copilul tău. Câteva studii arată că alăptarea ar putea ajuta o proaspătă mămică să piardă câteva calorii în plus pe zi.

7. Exfoliază-ți pielea

Exfolierea îndepărtează celulele moarte și îți lasă pielea catifelată, care este mai sănătoasă și mai fermă decât pielea de dinainte de exfoliere. De asemenea, îmbunătățește circulația sângelui și promovează elasticitatea.

Idei de exfoliante naturale pe care le poți încerca acasă:

  • Amestecă un albuș de ou cu o jumătate de linguriță de suc de lămâie și două linguri de sare de mare. Amestecă bine și masează pe burtă.
  • Amestecă o jumătate de cană de pulbere de ovăz, două căni de sare de mare și câteva picături de ulei de măsline și ulei de semințe de struguri și freacă pe burtă.

8. Încearcă împachetări la spa

Împachetările la spa pot adăuga fermitate pielii, dar din păcate este temporară. O împachetare la spa conține sare de mare, alge pudră, argilă, alge sau uleiuri hrănitoare. Toate detoxifică pielea și ajută la strângerea acesteia.

► Citește și: Îți mulțumesc că îmi iubești corpul mai mult decât îl pot iubi eu acum

9. Mergi la masaj

Un masaj abdominal poate ajuta la circulația sângelui. Cu toate acestea, consultă medicul înainte de a-l include în rutină. Poți utiliza ulei de măsline, deoarece conține antioxidanți.

Cât durează până se strânge pielea din burtă?

Viteza și gradul de tranziție vor depinde de diverși factori. Pentru unele mămici, poate dura doar câteva luni, în timp ce pentru alte mămici, poate dura mai mult. Factorii care contribuie la obținerea unui abdomen ferm sunt:

  • Dimensiunea abdomenului înainte de concepție
  • Creșterea în greutate în timpul sarcinii
  • Activitatea din timpul sarcinii
  • Structura osoasă
  • Gena

Nu-ți face griji dacă nu poți reveni prea repede la forma inițială. Mănâncă alimente sănătoase și hrănitoare, deoarece menținerea unui stil de viață sănătos și de a te simți fericită sunt mai importante decât reducerea surplusului de piele de pe burtă.

► Citește și: După naștere, aș fi avut nevoie de...

Sursa

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!