Sari la conținut

Copiii între 3 și 15 ani nu mai au voie să apară în reclamele la alimente

Consiliul Național al Audiovizualului a decis în ședința de astăzi ca minorii cu vârste între 3 și 15 ani să nu mai apară în reclamele la alimente. Decizia forului audiovizual va intra în vigoare la șase luni de la data publicării, anunță paginademedia.ro.

Această nouă prevedere este parte a mai multor modificări ale Codului de reglementare în audiovizual, inițiată de membrul CNA Radu Herjeu, în toamna anului trecut.

Propunerea ce vizează apariția copiilor în reclame la alimente a venit din partea lui Valentin Jucan.
Ce spune noul articol: „Să nu încurajeze consumul de alimente prin folosirea în publicitate a minorilor cu vârste între 3 și 15 ani”

De menționat că, forul va decide, tot astăzi, perioada de aplicarea a acestui articol.

Decizia a venit după ce articolul inițial propus de Valentin Jucan, ce interzicea apariția minorilor de până la 18 ani, a fost în dezbatere publică, iar mai multe instituții sau companii au venit cu amendamente. Printre acestea se numără Romalimenta, Asociația Internațională a Publicitarilor (IAA), sau Consiliul Național al Publicității (RAC), dar au venit cu propuneri și Pro TV sau Kaufland.

Articole relationate
Guma de mestecat cu pro și contra

Guma de mestecat cu pro și contra

Eu n-am văzut copil căruia să nu îi placă guma de mestecat, în special pentru gustul dulce pe care îl are sau aromele cu care îi îmbie. Eu însămi mă bucuram cu...

Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter
    Life.ro

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!

    Evenimente Bucureşti