Sari la conținut

Exercitii de yoga pentru sarcina pe care le poti face acasa

 Yoga este minunata in sarcina - atat pentru ca iti ajuta corpul sa treaca cu mai putine dureri prin toate schimbarile pe care le are de indurat, cat si pentru ca iti da o senzatie de calm si de fericire. Mai multe despre beneficiile yoga prenatala poti citi aici.

In general, mai ales daca nu ai mai facut yoga pana acum, este indicat sa ai un profesor care sa iti arate miscarile pe care le poti face si cele pe care ar fi bine sa le eviti. Insa acum ai la dispozitie si profesori online, daca dintr-un motiv sau altul nu poti ajunge la un studio de yoga. Am sa va indic cateva filmulete de pe youtube care va pot fi de mare ajutor.

1. 10 minute pentru incepatori

Daca nu prea te-ai miscat in sarcina acest video este un bun punct de pornire. El te ajuta sa faci cateva miscari de stretching ce iti vor indeparta durerile

 

2. Yoga pentru trimestrul trei

In timpul trimestrului trei orice miscari par foarte greu de efectuat. Din aceasta cauza este minunat sa vezi ca unele sunt posibile si chiar te ajuta sa te simti mai bine.

 

3. Yoga pentru relaxare

In sarcina ai mare nevoie sa te relaxezi, sa iti gasesti un echilibru interior si sa te simti calma. Aceste tehnici de respiratie si miscari te pot ajuta.

 

4. Yoga care te pregateste de nastere

Sunt cateva miscari care te ajuta cu cateva zile inainte de nastere, dar le poti efectua, pe cat posibil, si in timpul nasterii. Ai grija sa nu ai in jur obiecte care sa te impiedice in miscari.

 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!