Sari la conținut

Cele mai bune ponturi pentru ca bebelușul tău să doarmă mai bine

A deveni părinte este o binecuvântare. Cu toate acestea, poate fi o provocare, deoarece este o aventură nouă, fără un tutorial în mână. Una dintre cele mai mari provocări pentru părinți este să-și facă copilul să adoarmă. Este rutina obositoare de somn a bebelușului tău să te țină trează toată noaptea?

Bright Side a adunat câteva sfaturi interesante care te-ar ajuta să-ți faci bebelușul să adoarmă mai repede și să aibă un somn mai bun.

1. Înfășarea bebelușului înainte de somn.

Bebelușii suferă un reflex uimitor care se întâmplă de la naștere până la vârsta de 6 luni. Acest reflex este cauzat de o senzație de cădere liberă și provoacă ciocniri bruște și ridicarea brațelor, ceea ce ar putea să îl trezească. Păstrați-vă bebelușul înfășat strâns cu o păturică pentru că îi va permite să doarmă mai ușor.

2. Adăugați o baie caldă la rutina de noapte a bebelușului.

Dacă îi faceți o baie caldă bebelușului înainte de somn, lucrurile se vor îmbunătăți pentru dvs. Adăugarea unei băi cu apă caldă odată cu schimbarea scutecului proaspăt în rutina nocturnă a bebelușului i-ar putea crea un somn mult mai liniștit.

3. Reglați temperatura camerei copilului.

 Potrivit cărții lui Dr. Alan Green De la prima lovitură la primii pași”, temperatura optimă pentru somnul unui bebeluș variază de la 19 la 21 de grade Celsius. Păstrarea temperaturii scăzute în camera bebelușului dumneavoastră îi permite să adoarmă mai repede. Folosirea ventilatorului la o viteză mică sau menținerea ferestrelor deschise ar putea ajuta foarte mult.

4. Folosiți sunet alb în camera copilului.

Acesta este extrem de util pentru bebeluș înainte de a dormi, deoarece sună foarte aproape de sunetul auzit de copil în uter. Amplasarea unui ventilator la viteză medie sau o mașină de sunet alb poate face minuni pentru a ajuta copilul să fie mai liniștit.

5. Eliminați consumul de cofeină dacă alăptați.

Cofeina este, de obicei, nedetectată în urina bebelușului, totuși consumul de una până la trei porții de cofeină răspândită pe parcursul zilei ar putea fi suficientă. Administrarea de doze mai mari de cafeină ar putea determina copilul să devină agitat și iritabil. Acordați o atenție deosebită schimbărilor de dispoziție ale bebelușului dvs. dacă ați mâncat puțină ciocolată în plus sau ați băut cafea în timpul zilei și ar putea ajuta dacă ați elimina-o din dieta dumneavoastră.
6. Limitați timpul bebelușului de a sta în fața ecranului înainte de culcare.

Cercetările arată că bebelușii care se joacă cu ecrane tactile cum ar fi telefoanele sau alte dispozitive au un somn mai agitat. Ținerea copilului departe de ecrane timp de o oră sau două înainte de timpul lor de somn îi poate ajuta să se pregătească mai bine pentru următoarea zi.

Pentru un somn liniștit, bebelușul are nevoie și de multă dragoste și duioșenie din partea mamei.

Mămici, voi ce ponturi aveți pentru un somn mai liniștit al puilor dumneavoastră?

Sursa foto

 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!