Sari la conținut

12 tipuri de exerciții pentru mămici și bebeluși

Dacă ești proaspătă mămică, știi cât este de greu să dai jos din surplusul de kilograme. Trebuie să te antrenezi aproape zilnic și să ai o dietă echilibrată. Timpul de proaspătă mămică este dedicat aproape în totalitate bebelușului, însă poți pierde din greutate, în timp ce stai cu puiul tău afară, în aer liber.

Iată câteva sfaturi de la un antrenor personal calificat:

Stretching

Stai cu picioarele întinse și cu bebelușul în brațe. Întinde-ți mâinile până la vârful degetelor de la picioare.

► Citește și: Cum poți să scapi de surplusul de piele după naștere, fără să apelezi la intervențiile chirurgicale

Cobra stretch

Stai pe burtă și întinde-ți mușchii și coloana vertebrală. Bebelușul poate sta pe iarbă, cu fața în sus, către tine.

Stretch în poziția de șpagat

Poziționează-ți picioarele în V, pune bebelușul în fața ta și bucură-te de relaxare.

► Citește și: Îți mulțumesc că îmi iubești corpul mai mult decât îl pot iubi eu acum

Fandări

Poți face fandări cu bebelușul în brațe. Poziționează-ți picioarele la 90 de grade și începe exercițiile. Greutatea bebelușului îți va încorda abdomenul și mai mult.

Exerciții pe banca din parc

Ține bebelușul în brațe și așează-te pe banca din parc, ca și cum ai face genuflexiuni. Repetă exercițiile în serii multiple.

Întinderi de picior

Aceste exerciții se pot face tot pe banca din parc. Așează-te pe bancă și întinde câte un picior, pe rând. Poți pune copilul pe unul dintre picioarele tale, în timpul exercițiilor.

► Citește și: Te recuperezi după operația de cezariană? Iată de ce trebuie să ții cont

Presa de umăr

Stai în picioare și ține bebelușul în mâini. Folosește-ți umerii și ridică bebelușul în aer. Coboară copilul, dă-i un pupic și repetă exercițiul.

Ridicări din bazin

Stai întinsă pe spate, cu copilul pe burtica ta și începe să faci exerciții cu ridicări de bazin. În tot acest timp ai contact vizual cu puiul tău.

Ridicări de picior la 90 de grade

Stai pe spate și pune copilul cu burtica pe picioarele tale, care sunt poziționate la 90 de grade. Ține-ți puiul de mâini și începe exercițiile.

Abdomene

Poziționează copilul pe abdomenul tău, ține-l de mânuțe și ridică-te ușor de pe iarbă, până simți că abdomenul se încordează. Pentru mai multă distracție, oferă-i câte un pupic micuțului tău la fiecare ridicare de abdomen.

► Citește și: Exercițiile fizice după cezariană: ce trebuie și ce NU trebuie să faci

Plank pe iarbă

Stai în poziție de plank, pe coate, în timp ce puiul tău stă pe iarbă, întins pe spate.

Flotări

Pune copilul pe spate, cu fața către tine, și fă-ți flotările. O flotare, un pupic. Sună distractiv!
 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!