Sari la conținut

Top 5 alimente care ajută copilul să se concentreze mai bine

Unele alimente ajută la creșterea naturală a concentrării la copii, iar dacă incluzi aceste alimente în dieta copilului, el se va putea concentra mai ușor și va fi mai sănătos. Așadar, prichindeii au nevoie de o alimentație adecvată, pentru a-și menține creierul activ.

Corpul uman are nevoie de vitamine, substanțe nutritive și minerale pentru a rămâne sănătos și pentru a-și atinge potențialul maxim, mai ales când vine vorba de copii, deoarece ei sunt în plină dezvoltare.

Alimentele bogate în acizi grași, proteine, vitamine și minerale sunt ideale pentru creșterea nivelului de concentrare la copii.

Ce trebuie să mănânce copilul pentru a se concentra mai bine? Iată top 5 alimente:

Peștele

Peștele este o sursă excelentă de proteine și minerale. De exemplu, fosfatul crește conexiunile neuronale, iar concentrațiile mari de omega 3 și omega 6 ajută la dezvoltarea sistemului nervos.

Acizii grași sunt considerați esențiali, deoarece organismul nu îi poate produce. Este important să îi oferi copilului somon, ton și sardine. Toate acestea se numără printre peștii cu cel mai mare conținut de acizi grași.

► Citește și: Peștele – când se introduce în alimentația bebelușului și ce beneficii oferă

Ouăle

Ouăle sunt o sursă importantă de fosfat. Compoziția lor include 9 aminoacizi care sunt fundamentali pentru funcționarea optimă a corpului nostru.

Ouăle sunt, de asemenea, bogate în colină, un alt nutrient fundamental pentru memorie și concentrare. Acest lucru ajută la comunicarea optimă între neuroni. În cele din urmă, ouăle sunt, de asemenea, o sursă excelentă de proteine și energie.

Laptele și produsele lactate

Bogat în calciu, laptele reglează funcțiile nervoase ale corpului nostru. De asemenea, ne oferă triptofan, care produce serotonina, un neurotransmițător esențial al creierului.

Iaurtul conține o proporție mare de aminoacizi - tirozină. Acest nutrient servește la stimularea producției de neurotransmițători, cum ar fi dopamina și norepinefrina. Ambele joacă un rol în procesul de concentrare și în buna funcționare a memoriei.

► Citește și: 10 alimente care stimulează dezvoltarea creierului bebeluşului

Nucile

Nucile sunt o altă sursă de triptofan. Mai mult, acestea oferă acizi grași (omega) care îi ajută pe copii să se concentreze. De asemenea, conțin vitamine, minerale și antioxidanți, care le fac hrana perfectă pentru funcția neuronală.

Nucile și arahidele sunt o sursă excelentă de nutrienți care stimulează și protejează conexiunile dintre neuroni. De asemenea, oferă proteine și grăsimi bogate în tiamină. Aceste substanțe ajută la creșterea concentrării.

► Citește și: Alimente bogate în potasiu, pentru copii

Uleiul de măsline și avocado

Grăsimile monosaturate sunt cele mai sănătoase și le putem găsi în ulei de măsline și avocado. Acestea ajută enorm la circulația sângelui creierului, îmbunătățesc comunicarea între neuroni și sporesc memoria.

În afară de a fi o sursă de grăsimi sănătoase, avocado menține, de asemenea, funcționarea creierului și a sistemului nervos. De asemenea, deține antioxidanți care protejează memoria și stimulează învățarea și dezvoltarea copilului.

Sursa
 

Articole relationate
Comentarii facebook
Comentarii
    Trimite un comentariu
    Sunt tătic necenzurat
    Abonează-te la newsletter

    Caloria.ro
    ..

    Înscrie-te în comunitatea mămicilor generoase!